tisdag 29 december 2009

tisdag

Sol & kallt, precis som jag vill ha det! Idag var det shoppingdag med mamma. Alla Faluns antikaffärer och loppisar besöktes. Hittade några fina saker som fick följa med mig hem. Fick även en sen julklapp av mamma. Sött, sweet, dulce av Anna & Fanny Bergenström. Så nu blir det att laga efterrätter!


Boken, 2 Rörstrandtallrikar och en gammal orginalskylt! Jag bor ju på Åsgatan så den ska sättas upp i min hall!

Har även en del andra projekt på G här hemma. Känns som jag vill förnya och förändra. Ut med det gamla och in med nytt! Idag tittade jag på tapeter och i helgen blir det en tripp till IKEA. Här ska inredas!

Dagens träning; Medelpass på Friskis. Gick så fruktansvärt tungt men det ska då inte stoppa mig! Träning igen på nyårsafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar