måndag 28 december 2009

let it snow, let it snow!

Hemma igen efter några underbart sköna dagar hemma hos mamma. HAr haft en väldigt lugn och fin julhelg med mycket god mat, mycket kvalitetstid tillsammans med min familj och även lite motion och filmtittande. Fick en massa bra julklappar bla en egen whiskey, små whikeyglas, pussel, pengar, body-butter m.m.

Idag var jag hemma hos Sofie och Patrik och julfikade och promenerade lite med Dylan. Han har blivit en stor kille så jag tyckte det var dags att han tog sina första steg, dock med hjälp. Han är ju faktiskt inte ens 4månader! =)

Resten av dagen har jag tillbringat ute på promenad och nu väntar jag bara på att hockeyn ska börja! Färjestad-Frölunda ikväll! Kom igen mitt kära Färjestad!

1 kommentar:

  1. Hej! Lääääänge sen jag kikade in på din blogg nu och jag förstår ingenting, är du ledsen? Nåt som hänt? KRAMAR!!!

    SvaraRadera