tisdag 23 november 2010

snart har jag jul här i mitt hus...



Härlig start på dagen. Vaknade tidigt och sen blev det mysfrukost tillsammans med Elle. Mitt bortglömda intresse för mode har kommit tillbaka med buller och bång!
Kom iväg till gymmet innan 9. Absolut bästa tiden att träna är tidigt på morgonen. Då är det oftast bara jag och pensionärerna där. Idag var jag nästan själv, lyx att ha alla vikter för sig själv.

Idag blir det slutuppgiftsskrivande, storstädning, adventsfixande och kanske att jag hinner med en vända på stan. Såg att de hade 30-70% på hela sortimentet på en skoaffär här i stan och jag är alltid i stort behov av nya skor ;)

Ha en fin dag alla!

4 kommentarer:

  1. Vilket mysigt foto! :)

    Tack för att du håller tummarna, vi hoppas snart att hon är hemma välbehållen.

    SvaraRadera
  2. Mm.. visst är den fin.
    vågar knappt säga de, emn de är en riktigt päls. hitta den på röda korset. suupervarm och snygg. passande nu när de blivit så här sjukt kallt varje vinter. (men ja, jag skämms lite)

    Mysjul. i helgen ska jag pyssla.
    KRAAM

    SvaraRadera
  3. Ja men visst är det helt fantastiskt i fjällen! Love it! Å stugan vår är - ja jag har knappt nå ord. Det är bara så fantastiskt! En hel del renoverigen kan jag säga. Var furu (bastu) delux innan, ha ha..

    Å på söndag är första advent. Pyntmys! =)

    STOR kram!

    SvaraRadera