tisdag 30 november 2010

15- mina drömmar


Foto: Camilla

Jag drömmer om att en dag ta steget bort från mitt nuvarande arbete och istället arbeta med något kreativt, något som ger mig positiv energi.
Jag drömmer om att resa, långt bort och få uppleva nya länder, träffa nya människor.
Jag drömmer om att träffa den där speciella personen som får mig att skratta och som värdesätter mig för den jag är.
Jag drömmer om mina två framtida hundar. Jack russeltiken Sine och Rottweilertiken Selma aka Semlan.
Jag drömmer om en trädgård att arbeta i och odla massa grönsaker i.
Jag drömmer om och hoppas att jag är så lyckligt lottad så jag kan få barn.
Jag drömmer om att mina nära och kära ska må bra.

6 kommentarer:

  1. Fortsätt dröm, för en vacker dag ...

    Visst blev bilden bra? LIKE IT :) Ses på fredag och hoppas onsdagen går snabbt.

    SvaraRadera
  2. Den där Camilla, hon kan lite skit... ; )

    Jag ser drömmar som kommer slå in ja!

    Kram

    SvaraRadera
  3. jätte kul att läsa om dig!
    Lära känna dig via webben lixom!

    SV: affären är jätte fin! och jag hopaps du kan hitta en ny lgh (precis som jag hoppas desamma för mig) så att du/vi kan inreda med massor med mys;)

    SvaraRadera
  4. Hur känner du Camilla? Spännande att märka att bloggvärlden är liten :)

    Skorna är verkligen så fina, jag kan mejla fler bilder till dig om du vill?
    Åh va kul att du ska spela snart igen, åker ni någonsin till nån annan stad och spelar?

    SvaraRadera
  5. Va kul! Jag träffade Camilla hemma i Skåne förra julen, det slumpar sig så att våra föräldrar bor relativt nära varann :)
    När jag började blogga för fem år sedan hade jag ingen aning om att man kunde lära känna folk såhär!!

    jag mejlar dig bilder på en gång!

    SvaraRadera
  6. SV: haha! tack! jag tycker vi bor så tråkigt! betongväggar som är omöjliga att borra i och änu mindre hålla saker uppe på väggarna! sen har vi inte tillräkligt med hyllor och skåp! men det har väl sin charm;) haha!

    Jag kan rekomendera att önska sig plura i julklapp. min sambo har lagat mycket från hans bok och det smakar något så fantastiskt;)

    SvaraRadera