söndag 7 november 2010

novemberbrunch



I helgen har Tina varit här så gårdagen spenderades på stan för lite affärkikande och sedan fika tillsammans med Kicki. Massa babbel om det gamla goda tiden när vi var unga ;)

Idag var det brunchdags hemma hos mig tillsammans med Kicki, Tina och Pawel. Jag och Kicki har bestämt att vi ska ha brunch eller middag minst en gång i månaden och blir det fler gånger så är det bara bonus. Brunchen bestod av scones, äggröra och bacon, amerikanska ricottapannkakor, smördegsrullar med nutella och frukt. Mumsigt värre och det bästa är att jag fick massa kvar så imorgon blir det brunch igen efter morgondagens gymmande. Nu är vilan över så nu är det dags att köra hårt igen.

Idag har jag nått botten. Nu lägger jag allt gammalt bakom mig. Nu kan det bara bli bättre!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken helg! Verkar som både du och jag har fått njuta till fullo. Däremot fick vi inte vår brunch på café3 då där tydligen var stängt i går. Irriterande :) Dumma helgdagar som ställer till det. Er söndag med brunch hemma var en betydligt bättre idé. En stor kram till dig, hörs snarast.

    SvaraRadera
  2. nå botten är ruskigt jobbigt.. men sant, nu kan de bara gå upp !! (dippar ibland, men hey its life)

    Söndags yogan är himla härligt. jag har jobbat natt hele helgen så det blev morgon-söndags-yoga vilket är de absolut mysigaste. fast spikmatten duger fint den med :) KRAM

    SvaraRadera