söndag 21 november 2010

linjer



Detta gillas skarpt!

3 kommentarer:

  1. och jag kan inget annat än instämma. MEN vad hade du förväntat dig? :) Maria, du kan tro att jag sovit, hela tolv timmar denna natt. Nu är frågan hur resten av söndagen ska spenderas, men mest troligt blir det hemmamys. Kom gärna inom, helst inte tisdag om du inte har planer på att besöka stan innan 13.00. Kort dag då! sen är det fullt upp ... Nu ska jag fortsätta njuta. I kväll är det ensam mamma söker och The event, missa inte ;)

    SvaraRadera
  2. Jag börjar komma tillbaka.. lite. men tror jag på den? njaaaa.. vi får se va som händer. Jag håller mig till vänner <3 dom gör en inte illa.


    PUSS PÅ DIG

    SvaraRadera
  3. tuff modebild det där!

    sv: ja visst var de väl fina, lägenheterna! man skulle vara miljardär så man kunde köpa allihopa.. hehe!

    SvaraRadera