fredag 12 november 2010

pizza & pussel

Dagen började med sovmorgon deluxe! Började jobbet 11.30 idag och slutade 16, en helt ok dag måste jag säga. Väl hemma i Falun mötte jag upp Kicki och Maria som var på stan och shoppade. Vi handlade hårfärg, pizza, dricka och diverse snacks och sen gick vi hem till mig för lite fredagsmys. Medan min hårfärg satt i började vi pussla och sen var vi fast hela kvällen. Efter två timmar var pusslet klart. Härliga fredagskväll!



Det är här ni kommer hitta oss när vi blir pensionärer. Runt ett köksbord med ett pussel.

1 kommentar:

  1. vilken mysig dag och kväll med vännerna! stora pussel är helt klart underskattade! :)
    sv: tack ska du ha! ja känns bra att jag köpte den! och ja, tycker absolut du ska bege dig ut på loppisturne i vår! :)

    SvaraRadera