torsdag 24 februari 2011

vad? hur? varför?



I tisdags fick jag äntligen tag i min lakrits som jag varit sugen på i flera veckor! Mumma vill jag lova och nu känner jag mig lite smått beroende..

Annars då, imorgon har jag arbetat en hel vecka. Har gått upp 5.30 i fyra dagar nu och jag är så slut så det finns inte. I tisdags när klockan ringde var jag övertygad om att det var fredag och vilken besvikelse det var när jag upptäckte att det enbart var tisdag... Nej detta är fan inget liv. Får lite smått panik när jag tänker på att det är såhär det ska vara resten av livet. Men vad ska man göra? Måste ju komma på vad det är jag vill pyssla med innan jag kan göra en förändring. Nu har jag iallafall ett fast jobb och en bra lön som rullar in varje månad. Fortsätter med det tills den dagen kommer när jag kommit på hur jag vill ha framtiden. Men det måste ske snarast känner jag... Tills dess sover-jobbar-tränar-äter-sover jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar