måndag 7 februari 2011

måndagens...

Dagen började med ett besök på båda stadens apotek för lite inhandling av diverse piller och vitaminer. Märkte igår att jag behöver lite extra vitaminer då jag behövde ta en tupplur mitt på dagen. Så nu blir det lite extra B-vitamin tillskott och järntabletter.



Pluggeri, pluggera. Slutarbetsskrivning pågår. Kan inte förstå att allt annat än att sitta och skriva ska vara så mycket roligare. Typ tvätta, städa, diska, sortera diverse saker. Hemmet blir ju iallafall rent när man har arbeten att skriva. Man måste se det positiva!



Eftermiddagen har ägnats åt fika och babbel med Camilla! Bra hårdag idag, det var inte igår må jag säga! Kanske det beror på att våren är påväg?

3 kommentarer:

  1. Jag är så tacksam för vårt babbel. Du är bra du och väldigt fin.

    SvaraRadera
  2. Haha, igenkänning där på hög nivå! Så fort det är en tenta på G får man plötsligt sug efter garderobsrensning och skoputsning och andra tråkiga sysslor som håller en borta från skrivbordet. Hmm.. :)

    SvaraRadera