tisdag 15 februari 2011

tillbaks till arbetslivet...

Idag var det min sista studiedag. Sista seminariet med redovisning och opponering. Nu ska jag bara fila på de sista detaljerna och sen lämna in det på fredag och sen är jag klar! Så skönt att få komma tillbaka till vardagen igen och få lite rutiner igen. Nu har jag fått nog av att slappa ett tag iallafall fram tills semestern!

Dagen till ära låg jag kvar extra länge i sängen och bara funderade. Sen blev det långfrukost och allmänt slöande innan det var dags att sätta på sig hörlurarna och koppla upp sig för att tala lite. Nu på eftermiddagen har jag fikat med Camilla och sen gav vi oss iväg på ett ärende.

18mars gäller det, världens bästa födelsedagspresent till mig själv. Men vad det är, det är hemligt än så länge ;)

1 kommentar:

  1. Tack söta du!
    Jag trivs verklige i det, men riktigt ovant. Slänger det i maten heeela tiden och får passa mig när jag ska blåsa ut ljus, haha...

    Ha den fin kväll!

    Extra stor kram såhär efter alla hjärtan =)

    SvaraRadera