lördag 12 februari 2011

2011:02:12



Bilden representerar hur jag känner mig idag, lite ofokuserad och suddig. Vaknade vid 4-tiden inatt med halsont. Fan! Så jag upp och slog på datorn och bokade av mitt spinningpass. Man måste boka av 3 timmar innan passet börjar annars får man en varning och efter några varningar kostar det pengar. Skitsystem..

Hittills idag har jag varit ute på långpromenad. Efter den bäddade jag ner mig i soffan och sen har jag tittat på massa program på svtplay bla senaste En idiot på resa. Några timmar senare så blev jag rastlös och äntligen började jag lägga upp alla mina byxor. Jag är helnöjd med min längd men ibland är det ganska drygt att alltid behöva lägga upp byxorna.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar handling och sen tacosmys och schlager hemma hos Kicki!

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt mysig kväll. Ta hand om halsen, drick mycket te och varva med strepsils!

    SvaraRadera