söndag 6 februari 2011

21:12



Vilken underbar vårvinterdag det varit idag! Orkade inte ta mig ut på promenad men däremot satte jag mig på balkongen och bara njöt! Solen värmde och tänk att få känna lite värme i ansiktet, det var inte igår!

Nu på kvällen var jag iväg på ett core/spinpass. Coredelen var superjobbig och när den väl var slut väntade spinningen. Jag kanske är konstig men jag älskar att sitta på spinningcykeln i det där mörka rummet, känna musikens puls och sen bara kör man tills man dör! Underbart! Det ger mig sån lycka att känna att min kropp klarar av utmaningen och att man verkligen ger allt. Vi är ett bra team, jag och min kropp nu!

1 kommentar:

  1. Tack söta du! =)

    Visst har det varit helt underbart idag! Blev en kortis promenad till macken, men sen tok somna jag i soffan efter födelsedagsfirandet.
    Blev lite sent igår... ZZzzZzz...

    HA en skön söndag!

    PÖZZ!
    /Annapanna

    SvaraRadera