måndag 14 februari 2011

Måndagsträning!

Igår kväll efter en hel dags slappande i soffan tog jag mig ut på en promenad. Kroppen kändes pigg och halsen bra så jag friskförklarade mig själv! Så imorse ställde jag klockan, måste ju ställa om kroppen nu igen när jag börjar jobba heltid igen nästa måndag. Frukost och sen bar det av mot gymmet. Väl ute så ville jag vända igen, fy tusan va kallt det var idag. Nu är jag trött på denna vintern, jag gillar vintern men bara en viss tid sen blir jag döless!

I helgen tittade jag på Mitt liv som Hellner och där tränade de stakåkning med gummiband på gymmet så det var min planering för idag. Sagt och gjort, 300repetioner stakning blev det och efter det var jag helt död i armar men jag fortsatte med lite bålträning innan jag helt körde slut på triceps med dips och kickbacks. Imorgon kommer jag ha härlig träningsvärk!

Resten av dagen ska ägnas åt Powerpoint-arbete och sen ska jag iväg på kvällsmöte.

3 kommentarer:

  1. Här blir det spinning i eftermiddag, känns gött att köra igång veckan rejält!

    SvaraRadera
  2. Låter som ett grymt bra träningspass!

    SvaraRadera