torsdag 17 februari 2011

tre bra saker..

För någon dag sen skrev "Försök att inte se så snygg ut" om tre bra saker. Inspirationen kom från bloggen Tre bra saker som i varje blogginlägg listar just det. Bra idé tycker jag så här kommer dagens tre bra saker...

1. Bästa träningspasset på länge idag. Skivstång/intervall. Hade planer på att bara träna lite lugnt men väl där vart jag så peppad och tog ut mig till max. Benen darrade, armarna värkte och jag blev sådär härligt yr som man blir när man tagit i riktigt ordentligt!

2. Värsta semesterdagen på jobbet med bara 7 kids. Så jag fick lite tid till att göra iordning pedagogiskt material.

3. Har ätit våfflor med glass och blåbärssylt till kvällsmat! Mumsigt värre!

Vad har ni gjort för 3 bra saker idag?

1 kommentar:

  1. Ja fy bubblan!
    Jag gick i morse och undra varför mina ögonfransar kändes så tunga... FROOOSEN!!!!

    Ha en skön helg!

    Kram Annapanna

    SvaraRadera