fredag 4 februari 2011

it's on!



Äntligen fredag!
Idag har vi haft planeringsdag på jobbet och det är skönt som omväxling att vara där utan kids. Dagen till ära fick det bli nya skjortan, älskar färgerna.

När jag kom hem idag var det bara att byta om och sen väntade ett oplanerat besök på gymmet. Kicki och Pawel skulle dit och jag hängde på, alltid kul med sällskap. De har precis börjat kört ett 9veckorsschema som jag var lite nyfiken på. Vi startade med 50repetitioner chins.. Pust och stön! Efter det var man ganska mör i kroppen och efter det fortsatte vi med rygg och underarmar. Trodde inte att det skulle bli så mycket träning denna veckan så detta pass kändes som en bonus. Och vilket pass! Kände mig pigg i kroppen och nu har vi dessutom lovat oss själva att hela tiden utmana oss. Plus ett mål att jag och Kicki ska klara minst 3chins utan hjälpmedel och Pawel ska klara minst 10st. Jag älskar utmaningar!

Dags för lite vårrullar och nudlar, mums!

2 kommentarer:

  1. Jag ser förändringar Maria. Du är riktigt fin i din nya skjorta och den passar dig UTMÄRKT! Bra med utmaningar, det behöver man i livet. Gärna lite då och då, för att få chansen att må lite extra bra. Ses nästa vecka gull.

    SvaraRadera
  2. Tjeeena sötnos !
    ha en toppenhelg nu :D

    SvaraRadera