torsdag 10 juni 2010

tisken runt

Funbeat ligger nere så jag kan inte registrera min träning. Får helt enkelt göra det här istället. Idag hade jag tänkt gå på jympa men passet vart ändrat så då hade jag inte längre någon lust att ta mig till friskis. Hellre ville jag vara ute i det underbara vädret så jag bestämde mig för att ta en löprunda runt Tisken.
Hmm.. jag måste verkligen blivit galen för löpning är då verkligen inte min favoritsysselsättning. Orkade mer än vad jag trodde och jag sprang hela vägen och avslutade med några snabba spurter. När jag kom hem blev det även styrkeövningar så nu har jag gjort mig av med dagens äppelpaj som jag åt idag på jobbet efter soppan. Väldigt onödigt faktiskt då jag inte är van vid sockret och min kropp mår inte bra av det. Konstigt hur man kan bli av med ett sånt enormt sockersug som jag hade för bara 1 år sen.
Snart blir det finalen på Biggest loser, man blir ännu mer peppad att träna bort alla överflödiga kilon när man tittar på det tycker jag. Ska nog unna mig nått gott te ikväll också.

3 kommentarer:

  1. Åh nej va tråkit :(
    jag fick så jag blev väldigt glad.. men du, TACK ! de värmer att höra att jag passar i håret. jag trivs väldigt bra :)

    Ha de fint och stor kraam söta du

    SvaraRadera
  2. Åhhh tack tack, va söt du är! :)kram

    SvaraRadera
  3. Spåret runt Tisken rockar :) Jag brukar power walka tre varv, helt perfekt!

    SvaraRadera