tisdag 29 juni 2010

köksinspiration






7 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med inspiration!
    Måste själv snart börja köpa hustidningar, ha ha!

    Jo men visst är det så att med sommar kommer extra alkohol. Blir till att käka sallad hela sommaren så man kan gotta sig lite extra ;)

    SvaraRadera
  2. Fint, alltid lika skoj med inspirationsbilder och inredning:)

    SvaraRadera
  3. Åhh tack så mkt :) Hi hi ja sommar o sol är bland det härligaste som finns, love it!! :)

    SvaraRadera
  4. Gud va jag vill bo i ett litet hus ! ett litet hus med ett vackert kök :)

    SvaraRadera
  5. Det där va verkligen köksinspiration. GILLAR! Du njuter av festivalen och bra musik? Själv har jag precis avslutat mina intensiva dagar, har morgondagen ledig i solen och sen efter tre timmars jobb under Lördag för att sedan förhoppningsvis checka in festivalen ;)

    SvaraRadera
  6. Hoffmaestro hade helt klart varit en favorit också, eller nästintill lika magisk som Jay Z om jag bara hade fått chansen att se. Trots endast en dag med upplevelser är jag så glad och nöjd. Framförallt ska jag vara väldigt tacksam. Vila du och ta hand om dig, hur läge har du semester? Kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
  7. Det tycker jag med all rätt att du ska göra. Ut och njut av solen, det skiner på fint här. Själv har jag precis kommit ur sängen och ska försöka vakna till. Är man lite ledig, så är man. Ah, tre veckor till ; ja men då får vi försöka trycka in en fika innan månaden är slut.

    SvaraRadera