söndag 13 juni 2010

söndagskväll

Äntligen har mitt shoppingsug när det gäller kläder kommit tillbaka, eller äntligen vet jag inte. Det har ju varit bra för ekonomin att inte shoppa så mycket men skit samma, man lever bara en gång!
Idag har jag handlat ett par svarta shorts, ett par jeans, två långklänningar (måste vara sommarens skönaste plagg!) och ett par gladiatorsandaler. Helnöjd med mina köp är jag.

På bussen hem såg jag en tjej med ett par svarta jeansleggings med stora revor i. Och sen var de lappade med svart spets. Himla konstig förklaring, förstår det knappt själv men jag hoppas att jag kan visa snart hur jag menar. Har nämligen ett par svarta jeans som jag inte använt på ett tag för att det är hål i dem och svart spets har jag också hemma. Så här ska pysslas i veckan. Sista jobbveckan börjar imorgon. Sen väntas 5veckors semester!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag måste erkänna att Saltå kvarn inte var någon direkt höjdare. Det var svindyrt allt, inte ens deras egna produkter var billigare än i en vanlig affär. Har du vägarna förbi kan du alltid svänga in men det är, enligt min åsikt, inte värt att åka enbart för ett besök. Tror jag hade lite för höga förväntningar........

    Hoppas du hade en trevlig helg! /Maria

    SvaraRadera
  2. åh, tack så hemskt mycket va glad du gör mig!!

    FEM veckors semester, vilken lyx!! Ska du resa utomlands någonting?

    SvaraRadera