söndag 27 juni 2010

midsommarhelgen


Hemma igen efter en toppenmidsommar i torpet! Fint väder, god mat och härliga slappa dagar. Premiärbadat har jag även gjort plus några dopp till. Mitt stjärntecken är fisk och det märks. Jag är helt beroende av att bada! Idag simmade jag och bror min ut till en liten ö som finns i den sjön som vi badar i. Perfekt träning på semestern. Klippte även allt gräs idag på mammas tomt som är 3000 kvm stor. Så idag har jag verkligen fått träning.

Imorgon börjar Peace & Love och jag är så peppad! Ska vi en riktig toppenvecka.
Musik och vänner. Kan det bli bättre?




1 kommentar:

  1. Jag kan bara hålla med dig , älska sommaren och allt de här man gör nu. Fast jag älskar vintern oxå.. dom kunde dock byta längd med varandra ;)

    Fan va skoj med P&L då.. !!
    nu blev jag allt liite avis. NJUT.

    SvaraRadera