måndag 21 juni 2010

måndag 20100621

Livet kunde ju vara sämre än vad det är just nu. Sol, värme, semester, fotbollsvm med en fantastisk match idag (Portugal) och Spanienmatch ikväll. Idag har jag tränat och legat och gottat mig i solen på balkongen. Jag älskar verkligen värme och jag önskar det var varmt jämt!

Har samlat på mig massor av positiv energi under helgen. I lördags var Madde här och det var ost, kex, melon och öl på balkongen. Sen var vi ut och det var dans, dans, dans. Träffade även på saknade vänner och kvällen var toppen!

Ikväll blir det ytterligare en sväng till friskis. Medelpass står på schemat!


1 kommentar:

  1. Låter härligt, Klara och jag njuter också för fullt! Blev ett medelpuls för mig men usch vilken byggdammigt golv det var där inne och fy så varmt. Men vältränad blev man ju :) Fortsätt njut av semestern och vädret och hoppas vi ses snart! KRAM

    SvaraRadera