fredag 11 juni 2010

regntunga skyar





Dagen idag har varit grå och jag har varit trött, tröttare, tröttast. Är väldigt känslig för väder och lågtryck och idag har det då varit tunga skyar som tryckt ner mig. Det är konstigt att vi vuxna kopplar ner och blir slöare ju tröttare vi är medans kidsen gör precis tvärtom. Ingen bra kombination om man säger så. Nu har jag dock 5 arbetsdagar kvar och jag funderar på om jag ska slösa bort en semesterdag till och vara ledig på fredagen.. Återstår att se hur trött jag är nästa vecka och hur mycket jag vill vara ledig! Just nu är jag så less så jag vill bara rymma och arbeta med något helt annat. 2 år har gått sen jag började och min rastlösa själ behöver nya utmaningar för att lugna ner sig...

Imorgon ska jag och mamma på trädgårdsmässa och lyssna på Hannu Sarenström! Ska bli så kul att få se och höra honom i verkligheten. Han verkar så himla mysig och vilken underbar trädgård den mannen har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar