torsdag 30 juni 2011

Hej då Åsgatan!

Flytt, flytt, flytt! Nu ska jag inte flytta på många år och om jag gör det ska jag banne mig hyra flyttfirma! Det har varit tre intensiva dagar nu där jag inte suttit många timmar eller sovit heller för den delen. Nu sitter jag i en tom lägenhet med bara datorn och diverse städgrejer. Snart ska jag börja städningen...Det tråkigaste delen av allt. Men men, bara man kör igång går det nog ganska fort.

Inatt sov jag första natten på Kvarnberget. Känner mig verkligen hemma där trots att det ser ut som ett mindre världskrig där hemma. Men det får jag fixa sen, efter städningen ska jag bara koppla av och inte tänka på nå mer kartonger. Jag trivs i röra så ingen större panik där att det ser ut som det gör. I eftermiddag tar jag bilen till Gävle och Sarah. Det kommer bli kanon det och skönt att komma bort några timmar!

Nu ska jag häva i mig lite vatten och sen är det skurning som gäller!

6 kommentarer:

  1. ikväll ikväll ikväll !! :D

    SvaraRadera
  2. Heeej! Å vad roligt med flytten (eller ja, kanske när det är klart iaf)! Å vad roligt du och Sarah verkar ha haft! Å vad länge sen jag var in här! Å häj, här har du mäj!
    Vaken från de döda... Ha!

    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Hur går det bruden? Nyfiken på nya lyan jö! ;)

    Pyss!
    /Annapanna

    SvaraRadera
  4. Grattis'! jag hoppas du slipper allt världskrig snart och få i ordning så du bara kan njuta!
    Känner desamma efter jag flyttade, jag ska betälla städfirma och flytt gubbar.
    Varför göra det svårt när det går att göra lätt ;)

    SvaraRadera
  5. Maria, Maria, vart har du tagit vägen? ;)
    PUSS

    /Annapanna

    SvaraRadera