fredag 24 juni 2011

klantigt gånger två

De senaste gångerna som jag har flyttat har jag ställt till med något som försvårat flytten ganska så mycket. När jag skulle flytta hit så städade jag så mycket så jag överansträngde armen så jag fick åka in på akuten. Vaknade mitt i natten och armen hade svällt upp till dubbel storlek.
I tisdags skulle jag och fika hos M och då drog jag upp ytterdörren med full kraft rätt på stortån så nageln släppte. Det blödde som fan och nu har jag världens största bandage på tån och kan bara gå i sandaler, hoppas på fint väder här framöver ;)
Dock kommer nog inte flytten bli särskilt lidande av min skada men däremot min löpträning och det är så tråkigt! Jag känner mig så rastlös när jag inte kan springa. Får väl gå till gymmet i mina sandaler och träna discomusklerna istället, haha..

I onsdags bestämde sig min mobil att lägga ner. Har haft den i ett halvår och nu ville inte touchscreenen att sluta fungera. Irriterande värre men den som spar hon har så nu använder jag en av mina gamla mobiler istället.

Sådärja, nu har jag gnällt av mig lite. Nu väntar midsommarfirande i torpet och på måndag får jag nycklarna till nya lägenheten. Ska bli så spännande att se hur lägenheten är!

Hoppas alla får en tipp topp midsommarhelg och så håller vi tummarna för lite sol och värme snart va!?

1 kommentar:

  1. åh, sällan skådad otur! Hoppas du hade en fin kväll igår iallafall och att tårna kryar på sig ;]

    SvaraRadera