onsdag 29 juni 2011

trööööööött...

Sitter här och försöker vakna till liv. Flytten har pågått i två dagar nu och jag och mamma har fixat och donat som galningar. Vi har även passat på att ha semester på riktigt med lunch på Kopparhatten och fika uppe vid Gruvstugan och lite köksbordletande på loppis.
Snart ska jag gå och hämta flyttbilen och sen kommer bror min och så ska det sista köras, de stora sakerna.. Träningsvärk i varenda muskel har jag, smart som jag är så var jag ju och körde ett stenhårt bröst/bicepspass i måndags =D
Det skulle vara intressant att ha haft en kaloriräknare på sig under dessa dagar. I den här värmen lär man ju gjort av med några stycken. Men det är gött! Jag skulle helst ha 30graders värme 10 månader om året!

Nya lägenheten då... Ja nog är den sliten och har fula tapeter överallt men jag trivs som fan, redan, trots att jag inte ens börjat bo där än. Det här kommer bli bra, det känner jag på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar