lördag 11 juni 2011

ut på landet..

Alltså, jag älskar denna värmen! Låt den stanna hela sommaren! Nyss hemkommen efter ett löppass. Nu är det hårdkörning som gäller. Mindre än två månader till Kickis bröllop och då vill jag vara fabulous!

Snart ska jag packa in mig i bilen och åka till torpet. Så skönt att få komma bort lite och bara ha det lugnt och skönt. Skulle lätt kunna bo sådär. Odla själv, leva enkelt. Låter bra i mina öron. Just nu är jag så trött på detta med att jobba. Vardagslunken tar knäcken på mig. Känns som jag bara vill dra. Åka på surfskola, åka till ett ashram, upptäcka saker och ting istället för att jobba mer än 8timmar in dagen och gå sönder innifrån.. Tål att tänkas på och tänker, det gör jag hela tiden.

Ha en underbar helg! Det tänker jag ha! =)

1 kommentar:

  1. åka till ett ashram.. jag är helt med på de.
    en dröm jag ska ta tag i en vacker dag. jobba ikapp så man kan betala några hyror.. sen drar jag :)


    Ha en underbar helg söta!
    ladda en skiva med lite cocorosie så har du njutmusik. PUSS

    SvaraRadera