måndag 6 juni 2011

måndagsbio!

Ännu en ledig dag idag! Det har varit underbart och väldigt välbehövligt med fem dagars ledighet. Idag har jag tittat på en dokumentär om Patti Smith, skruvat handtag på alla köksluckor, packat lite, långpromenerat i sommarvärmen och på kvällen var det dags för bio tillsammans med Kicki och Pawel. Vi var på X-men och den var verkligen superbra!



Kicki är bra rolig hon, den enda jag känner till som tar med en filt till bion när det är 28 grader varmt ute! =)



Jag och Kicki köpte oss varsin Kung Fu-panda meny för då fick man en mugg med en figur på locket. Pawel bara skrattade åt oss "barn". När reklamen var för tråkig så slogs vi lite med våra figurer..

Imorgon väntar jobb igen. Endast elva arbetsdagar kvar till semestern!

3 kommentarer:

  1. oooooooooooh nu är jag AVIS !
    försökte se den ikväll. men ingen kunde. buhuu. . jag skulle tagit bilen till falun, de ser ju jag !!!! va den så där fantastiskt jävla bra som Xmen ska va ?

    SvaraRadera
  2. haha, ska lätt köpa den menyn nästa gång jag går på bio också!

    SvaraRadera
  3. Ha ha, tänka vad härligt barnslig man kan bli ibland. Love it! =)

    Fasiken bruden, det blir nog tight och få ihop en date. Det är fullspäckade dagar här i Leksand. Synd... =(
    Men vi ska nog få ihop det ändå ska du se i sommar. Visst da?

    Idag var jag i Falun och körde halkbana. FAAAAN vad kul! Ville inte åka hem, haha...

    KRAM!
    /Annapanna

    SvaraRadera