torsdag 14 juli 2011

i'm back!

Tillbaka efter två veckors sommarlov från allt vad digital kommunikation heter. Just det digitala och jag verkar inte vara så goda vänner för tillfället. Min nya mobil la av så nu har jag min gamla skruttiga som knappt håller ihop. Internet ville inte koppla in, teknikerna förstod inte varför och till på köpet har jag hur många kanaler att välja på i tvn så jag vet inte vad jag ska titta på./Läs: 1an, 2an, 4an och 6an/

Men inte gör det mig nått för just nu har jag så mycket att göra och så många att träffa så dygnets timmar räcker inte till. Jag skulle behöva fler dagars ledigt. Livet pågår för fullt och jag bara lever!! And I love it!

Hittills har semestern bestått av flytt/en helt fantastiskt underbar, rolig och svettig danskväll i Gävle/ massa sköna dagar i stugan / sol & bad/ onsdagsfester/ vänner, vänner, vänner, vänner och åter vänner! Och det kommer mera... =D

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN !! <3
    du har vart saknad. där av mitt puss sms. hihi.. hoppas vi kan ses snaaart. Puss

    SvaraRadera
  2. YEAY! Shes back! ;)

    Å härligt glatt inlägg som smittar av sig. Det gillas!

    PUSS!
    //Annapanna

    SvaraRadera