torsdag 21 juli 2011

loppis



Igår var det dags för en liten roadtrip, en loppisroadtrip. Jag är på jakt efter två bord och igår hittade jag ett litet, runt som jag ska ha i köket. Jag hittade även lite annat smått och gott. Bland annat en väska, bestick, glasskålar och fin fina tallrikar. Svarta vinranka från Gefle.

Nu när jag hittat ett snyggt bord så ser jag dock hur bedrövligt köket ser ut så nu ska jag ge mig ut på tapetjakt! Jag vill rusta och göra snyggt!!! Randiga tapeter med grönsaksbård är inte riktigt min grej om man säger så...

5 kommentarer:

  1. Jasså, gillar du inte grönsaksbård? Det kan jag inte förstå... ;)

    Å, jag vill ha tips på bra loppisar! Jag och darling drar mot Dalarna efter helgen.

    Puss och kram doding!
    /Annapanna

    SvaraRadera
  2. Haha. Nä det är väl inte riktigt du om man säger så. Loppisroadtrip låter hur lovande som helst. Önskar jag kunde joina. Då har jag lite koll på vad du håller hus nu då ;) Du kommer få det så fint min vän, såååå fint. Vill inget annat än kolla lägenheten.

    SvaraRadera
  3. loppistripp, det låter ju skitkul :)


    Nu har jag SEMESTER!
    woop woop.. kommer väldigt gärna på ett besök.
    och så ska jag och danne måla om mitt vardagsrum. det ska bli vitt nu. tror de kommer bli kick ass. ha nu en strålande dag. oppas vi ses snart vännen. KRAAAM

    SvaraRadera
  4. ...och förresten. ska du planera in en biltripp nästa år så liftar jag med upp till fjälls. jag har fjäll abstinens.


    Puss<3

    SvaraRadera