fredag 15 oktober 2010

vinden har vänt

I veckan när jag var ute på en av mina powerwalks så gick jag förbi ett hyreshus och tänkte att här skulle jag kunna tänka mig bo. Nyss när jag gick in på ett bostadsbolags hemsida så var det en annons ute på en av lägenheterna i detta hus... Hmm, tillfälligheter?

Så nu har jag helt impulsivt skickat in en intresseanmälan på denna lägenhet. Mina planer var att jag skulle försöka få en billigare lägenhet till sommaren och mina planer var att det skulle räcka med en 2:a. Även denna lägenhet var en 3:a. Jaja, nu får vi se vart denna vägen leder.. Jag följer då bara med.

Fredag idag och inga speciella planer. Velar fram och tillbaka om jag ska orka med ett spinningpass idag eller om jag bara ska lata mig?

2 kommentarer:

  1. Ja jäklar, dessa bananflugor! Har vevat vilt hela veckan, ha ha...

    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du har sökt ny lägenhet du, spännande. Vi väntar på svar från en som tydligen ska vara nyrenoverad, kniper tummar och tår. Därefter blir det nog inte så mycket mer letande, kommer inte vara lönt. Även jag ska lata mig i kväll och vara ensam. I stort behov av, göra absolut ingenting, äta choklad, läsa bloggar, tidningar och bara vara.

    SvaraRadera