måndag 18 oktober 2010

jag minns en dröm om snö...

Måndagens;

hurtiga: tog mig iväg till gymmet tidigt så jag inte skulle hinna dega ner mig i soffan.

nytta1: storstädat byrån så nu har jag massa plats över och inga onödiga kläder som bara ligger och aldrig kommer till användning.

nytta2: bokat tid för att skriva över min del av lånet på bara mig. Bye bye gammalt drygt bagage som jag aldrig mer vill se!

början: har börjar sortera ur grejer som jag inte använder ifall det blir en flytt.

oops: var inne i en affär i någon minut och kom ut därifrån med 3 tröjor. Hur gick det till? Jag som nyss städat byrån och skulle spara pengar...Hmm..

vill ha: en jättefin ljusbåge som jag hittade inne på lampaffären...nu längtar jag till advent minsann.

bästa: fika och pratstund med söta Camilla.

3 kommentarer:

  1. Tänk så mycket man kan hinna med på en (ledig) dag från jobbet. Tack så jättemycket, behövde verkligen det här och du gjorde min start på veckan snäppet bättre. Håll tummarna för oss under morgondagen så lovar jag att hålla för dig på fredag!

    SvaraRadera
  2. Låter ju som en väldigt bra måndag ! :)

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra och fullspäckad måndag!

    Sv: Mammor är experter på att ha mirakelmakapärer.. och själv missar man dem alltid på loppisar/antikställen. Förstår inte hur de lyckas hitta dem överallt! Haha!

    SvaraRadera