fredag 4 mars 2011

wounded rhymes



Äntligen är den här! Denna kommer gå på repeat hela helgen!

3 kommentarer:

  1. Mysigt! Det är väl ett trevligt område? När jag tog mina morgonpromenader så gick jag runt Tisken och förbi Slussen :)
    Hoppas att allt är bra med dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga du :)!!
    jag blir nog för alltid en readhead.
    men va knepigt att de inte funkar på dig, kanske du saknade stina bara.. hihi.

    å ja, jag har sett black swan. dålig film.
    jag fatta inte, eller jo jag fatta men de stämmer inte. hål i historien och allmänt förvirrande. men se den så jag få höra va du tycker.. (utan att alls blivit påverkad av mig nu, hihihi)

    KRAAM

    SvaraRadera
  3. Jag tycker absolut att vi ska ta en drink om du är i Stockholm :) Kram

    SvaraRadera