tisdag 1 mars 2011

U N D E R B A R T ! ! !

Just nu är jag så sjukt jävla lycklig!!! Fick ett efterlängtat samtal idag, jag ska flytta!!!! Jag fick lägenheten!

Dansade runt på jobbet av lycka och skrattade och kidsen skrattade med utan att förstå varför men det gjorde nog dem inget. De gillar att skratta och jag med!
Så den 1 juli flyttar jag till en 2:a hör i stan. Så underbart att få min egen lägenhet som bara är min från allra första början! Huvaligen, nu är bara frågan hur jag ska stå ut tills dess? Jag kommer då längta ihjäl mig!

♥ ♥ ♥

13 kommentarer:

  1. Grattis, vad roligt!!! Emelie

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Underbart, vilken överraskning. Varför i hela fridens namn skrev du inget om detta i sms:et? Fy skäms på dig.

    Stor kram och grattis. Det här förtjänar du! Äntligen.

    SvaraRadera
  3. Maria Ulfström1 mars 2011 kl. 19:50

    Åh vad kul! Grattis!!
    Vart ligger lägenheten då? Långt från mej? :)
    kram Maria

    SvaraRadera
  4. MEN HERRE min gud, jag skulle gå in till dig och brätta för dig att jag fått en lgh, att jag är så lycklig och så ser jag att du oxå äntligen fått en lgh!! detta måste ju vara vår dag!!

    GRATTTTIS verligen grattis;) vi som letat så länge!!

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!! visste väl att du skulle få den. Och den är ju så perfekt. Då blir det båt över till varandra hehe

    SvaraRadera
  6. Fan vad kul! grattis, det var du värd efter denna långa väntan. KRAM

    SvaraRadera
  7. YEEEAAAAYYY!!! Grattis!!!!!!!!!!!! Fan vad kul!
    Jag sa ju att det skulle händra bra saker!;)

    PUSS
    /Annapanna

    SvaraRadera
  8. Ja men du förstår ju, ha ha...

    Idag ska jag till den där osteopaten. Spännande!

    Ha en fin torsdag!

    Kram Annapanna

    SvaraRadera
  9. Ååååh GRATTIS :D jejhurray!
    å är detta inte din present så ropar jag : tatoootime ;) har jag rätt?

    PUSSEN

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas vi ses när du ska tatuera dig, för jag står väl fortfarande först till kvarn för att följa med? Jag var ju trots allt med vid bokning.

    KRAAAAAM!

    SvaraRadera
  11. Gu vad mysigt! vårat hur är oxå ett äldre hus, allt är gamalt i den! äldre skåpluckor och handtag! jag älskar det!! men det käns som en eveighet dit! jag har 8 veckor kvar till flytt och jag kan inte berga mig!

    men grattis igen;)

    SvaraRadera
  12. Vet du vad, jag fick precis samma nyheter igår. I mitt fall är det 2-hand men that's Stockholm for ya. Ändå, sjukt glad.
    Grattis till dig tjejen, var hamnar du?

    SvaraRadera
  13. Var ligger denna lägenhet? :D

    SvaraRadera