lördag 12 mars 2011

seize the day



Mars är alltid intensiva på jobbfronten. Möten, föreläsningar, förberedelser inför utvecklingssamtal(intervjuer, dokumentation, observationer) och framförallt magsjukan. Just nu härjar den för fullt över hela stugan och vi gör så gott vi kan för att få bort den. Sprit och vitpeppar är grejen!
Denna veckan har min energi varit på botten och jag har vilat och sovit så mycket jag bara kan.

Just nu längtar jag efter torr asfalt, värme, sol och en tur på longboarden...

2 kommentarer:

  1. Hur i hela fridens namn har jag kunnat missa att du åker longboard? Loooovely! Vännen, vi har så mycket att ta igen, när kan vi ses? Vi måste även prata om torsdag, ditt besök av smärta och födelsedag i kombination. Det händer mycket här nu, dock ingenting på den "den där" fronten. Jag kommer att jobba på torsdag, hoppas att du hade tid innan 14.00. MÅSTE MED ... för även jag ska ju lämna in.

    Nu blir det söndagsjobb, måndag och tisdagsjobb. Puss

    SvaraRadera
  2. Longboard, så förbannat kul! Har ingen egen dock, men skulle gärna vilja ha!

    Våren, kom nu!

    SvaraRadera