fredag 18 mars 2011

så nöjd!


Snart gäller det!


Bzzzzzzz... Nu är vi igång och känslan var svår att beskriva. Jag hade ställt in mig på att jag skulle avlida av smärta så hon väl började vart jag lite förvånad att det inte kändes mer. Känslan var intressant och ganska skön så nu vill jag ha mer. En till tack!


Snart färdig...


Klar!! Och jag är så sjukt nöjd, blev så mycket bättre än jag kunnat föreställa mig!


Ett stycke Lilla My på café. (Samtliga foton tagna av Camilla.)

Strax innan 11 mötte jag upp Camilla och sen pulsade vi mot Temple of Art. Hade gått hela morgonen och väntat på nervöskänslan som aldrig kom. Kände mig helt lugn men jag var väldigt förväntansfull och intresserad av hur det skulle kännas. Upplevelsen kan jag summera som toppen och det kommer absolut bli fler tatueringar!
När jag var klar så gick vi och lunchade på kina och sen fick jag födelsedagsespresso av Camilla!

Tack kära du för att du var med mig och förgyllde denna dag! Denna födelsedag hamnar på topp 5!

5 kommentarer:

  1. Och tack för att jag fick göra dig sällskap, denna stora dag. DU är bra, tack för det!

    SvaraRadera
  2. WOW !!
    de där gjorde du helt rätt i :D

    SvaraRadera
  3. Grym!
    Starsky tycker jag ser ut som lilla My när jag har toffs rätt upp på skann, haha...

    Jag vill åsså, men ekonomin tillåter inte med körkort och allt.

    Super fin var den!

    SvaraRadera
  4. Helt galet Maria! Men jättefin :) Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis, å grattis! den är super snygg;)

    SvaraRadera