tisdag 6 september 2011

projekt: hallen...

Efter jobbet idag plockade jag upp Kicki och sen åkte vi vidare och köpte färg till min hall. Blev en ljusgrå färg. Väl hemma så kom även Lovisa förbi och så satte jag dem i arbete medan jag fixade lite äppelpaj a´la Furuvik!
Nu är den inre hallen målad en gång och nu har jag satt igång att måla den första hallen också. Är så skönt att få bort den fula, gula färgen.
Blev en riktigt rolig fixarkväll och allt är ju mycket roligare när man är fler! =) Plus att det går fortare!


Tejpning oc
h målning pågår..


Belöningen!

2 kommentarer:

  1. mumma mumma !! klart äpplena smaka gött.
    idag fixar jag Otis biljetter :D

    SvaraRadera
  2. Thats what friends are for, utnyttja alltså... ;) Närrå, men tur att dom finns!
    Å nå gott blir alla glada av! =)

    Om en månad exakt ses vi!
    Kram!

    SvaraRadera