torsdag 1 september 2011

Fika dejt gånger 2


Nu är hösten här och ett säkert tecken på det är att jag fikar, massor. Igår var det dejt med Kicki på Waynes. Te och babbel och sen vart det lite stankik innan jag åkte hem och gav mig ut på en löprunda så kakorna skulle försvinna ;)

Idag slutade jag tidigt så jag styrde bilen mot Tuna Hästberg och Hanna som är hemma från London. Emma och Anna-Karin var oxå där. Superkul att träffa dem igen, det är inte alltför ofta vi ses. Blev ett riktigt fikakalas innan jag, Hanna och Emma tog en promenad ner till sjön där vi satte en stund och pratade om livet.

Imorgon väntar planeringsdag på jobbet innan jag åker till Sarah. Vännermys i dagarna 3. Kan ju knappast bli bättre!!?




1 kommentar:

  1. Mys med vänner är det bästa!

    Ha en underbar helg!

    Kram Annapanna

    SvaraRadera