torsdag 15 september 2011

Måluppfyllelse 2.0

Såhär skrev jag i oktober förra året....

Detta ska jag ha gjort innan 2011 är slut:


~nått min målvikt
~köpt en systemkamera
~skaffat bil
~tatuerat mig
~bosatt mig i en ny lägenhet

och förhoppningsvis åkt utomlands, åtminstone skaffat mig ett pass!

Såja, nu är det bara dags att börja uppfylla!

Tycker ändå att jag lyckats ganska bra med den måluppfyllelsen. Enda som jag inte gjort är att köpa en systemkamera och det känns faktiskt inte så viktigt. Har inte gått ner till min målvikt än men det har jag några månader till på mig att göra och jag är på väldigt god väg att lyckas!

Snart dags att börja fila på nya mål! =)

3 kommentarer:

  1. Bra med mål! Å fasiken vad bra du är!

    Jag ska till helgen också göra en lista över vad som måste göras. Har aldrig gjort det, men har hört att det är en härlig känsla och bocka av! =)

    Ha en underbar helg!

    PÖZZ!
    //Annapanna

    SvaraRadera
  2. Jag har också en lista för 2010. Det jag har kvar är att; gå upp på förrådet efter en rejäl utrensning av kläder (fan jag ooorkar inte) och ta körkort. Resten är done, skönt.

    SvaraRadera
  3. Spännade, hur gör du? Jag behöver dra bort tre kilo sisådär..

    SvaraRadera