lördag 3 september 2011

Första helgen i september...

Gårdagskvällen spenderades med Sarah och Elin ute i Furuvik. Supermys! Massa plockmat /parmaskinka/oliver/ölkorvar/tomater/avocado/ost&kex/öl/räkor/m.m/hade vi köpt och vi åt så vi nästan sprack. Vi satt ute på altanen under infravärmen till 1.00 och babbla innan det var dags att sova. Idag sov jag ända tills 12. Sista veckorna har varit intensiva på jobbet och det känns som jag skulle kunna sova i en vecka i sträck.

På väg hem svängde jag förbi Ikea och där va jag verkligen inte ensam. Så jag speedade igenom varuhuset på några minuter och kom ut därifrån med en hylla och 12 förvaringsboxar. Nu ska cd-skivorna få bo i dom och cd-hyllorna ska väck. Jag är trött på röra!

Väl hemma i Falun så kom jag precis hem för Looptroops konsert på Granny Goes Street. Cosmic var tillbaka ♥♥♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar