måndag 30 maj 2011

halsont...

Irriterad är bara förnamnet. Såklart att jag ska få ont i halsen när det vankas långledigt. Men jag vägrar bli sjuk. Tre dagar max, sen tänker jag vara pigg och på banan igen. På fredag är det ju utflyttningsfest.

Ikväll har jag långpromenerat i solen och tittat på Sápmi Sessions. Ännu ett bra och sevärt program på SVT. En samisk artist och en svensk artist/band möts och komponerar en låt ihop. Bra artister och vacker miljö och bästa introlåten!!


Klicka på bilden för att komma till sidan..

Nu: sova!

3 kommentarer:

  1. Men åååh.. de där programmet har jag hört talas om och velat se hur länge som helst men missar det jämt!
    Svt-Playar det kanske nu då!=)
    Är det svt? =)

    Åh tack för väder-hoppningen! =)

    Krya på dig med halsen.. hatar halsont :/

    KRAAAAm

    SvaraRadera
  2. Känner också att kroppen gnisslar men det är så. Nu slappnar den av, vet att vi kan va lediga och kräver att vi ger tillbaka, låter den vila nu när vi använt den så rejält på sistone. Så tror jag. :)

    SvaraRadera
  3. men visst va den snygg !?!!
    lite dyr kanske ;) men wth lixom. hihi..

    en tjej som ska va med i de där programet har jag sett live. tror hon är från jokkmokk eller nå, såg henne hur som på marknaden för några år sedan .. jokjok.

    vi ses ju snart vi så kryaaa på diig nu!

    SvaraRadera