onsdag 25 maj 2011

sömngångare...



Jag vill bara sova, mest hela tiden om jag fick bestämma. När jag väl tagit mig ur sängen på morgonen längtar jag efter att få lägga mig igen. Under dagen längtar jag hem till sängen. Jag vill sova och vakna när det händer något roligare än att bara jobba, jobba, jobba... Känner igen dessa känslor jag har nu, att ingenting känns roligt och att allt känns hopplöst. Dags att vara ledig kanske.
Ser verkligen fram emot juni nu. Massa roligheter planerade. Utflyttningsfest, roadtrip till Stockholm och Gogol Bordello, Peace & Love, flytt!!

Okej, om jag sover nu och vaknar 1 juni, that´s a deal?

6 kommentarer:

  1. Juni låter som en rolig månad iaf, inte långt kvar!

    SvaraRadera
  2. Men vi kommer ha det såå himla mys snart !
    ser fram emot bilresan, dagen och sen MUSIKEN så himla mycket nu :) kommer bli awsome.

    Puss och jobba nu inte ihjäl dig vännen.

    SvaraRadera
  3. Men du, då har du massor och se fram emot.
    Jag hoppas att jag också kan ta mig hem till Gogol Bordello! (by myself!) Hihi...

    Puss och kram!

    /Annapanna

    SvaraRadera
  4. Ahaaaa... är inte så snabb jag eh haha.. du ska med på Gogol alltså?!!

    Va kul!! :D :D

    KRAM

    SvaraRadera
  5. haha jag skulle kunna tänka mig att sova tills det bär av till P&L faktiskt!

    SvaraRadera
  6. Jag känner lite samma sak där. Det är så oerhört mycket jobb just nu. Jag längtar efter sommar och ledighet! :)

    SvaraRadera