söndag 1 maj 2011

valborg 2011

Igår vankades det grillning på balkongen tillsammans med Kicki, Pawel, Anna, Petra, Maria och Michelle! Ett gäng engångsgrillar tändes och massa god mat fixades. Sen var det bara att klämma ner sig vid mitt provisoriska matbord men finns det hjärterum så finns det stjärterum!
Efter maten var det dags för lite spel. Ett kortspel med massa olika låtar där det ena laget sjunger en bit av en låttext och sen ska andra laget fortsätta. Mitt lag vann fast jag kan ju knappast säga att jag bidrog till segern. Helt still stod det i hjärnan men jag skyller på att låtarna knappast var min typ av musik.
Medan de andra gick hem så avslutade Maria och jag kvällen med att gå ut och dansa! En perfekt valborgsmässoafton!









1 kommentar:

  1. Vilken lördag, härligt och du är så fin min vän! Jag är stolt och så tacksam.

    SvaraRadera