torsdag 5 maj 2011

alltid ska det vara något...

När man börjar känna sig tillfreds med livet och vardagen då lär man se upp. För problem finns runt hörnet. Livets berg-och dalbana!

Igår ringde personen som ska flytta in i den här lägenheten efter mig och det var ett lååååångt samtal vill jag lova! Många frågor till höger och vänster och ingenting verkade stämma mot det som hennes dotter berättat för henne... Ja inte är det jag som sagt nått i alla fall. Jag har upplyst alla som varit och tittat på denna lägenhet om att den inte finns någon förvaring eller förråd.
Imorse när jag slog på mobilen ringde den efter nån minut och det var hon som ringde igen, man kan ju fundera hur länge hon försökt utan resultat. Jag lät det gå till telesvar och då pratade hon något om att hennes dotter fört henne bakom ljuset och att det var en psykopat som förföljde dem... What?
Försökte ringa henne idag på dan men då var numret jag sökte avstängt.

Imorgon ska jag ringa till min nuvarande hyresvärd och säga att de får ta kontakt med henne och att de får sköta visning när jag inte är hemma för jag vill då inte träffa dessa två igen. Nu längtar jag om möjligt ännu mer till jag sitter i min nya lägenhet!

4 kommentarer:

  1. Scary , låter som en bra idé att hålla sig undan!

    SvaraRadera
  2. men jisses !
    ja håll dig undan för faen. KRAM

    SvaraRadera
  3. Obehagligt!!! Låter som en god idé!

    Ja, skoj i sommar!!! Wiii! =)

    SvaraRadera
  4. Stackare! jag hoppas det löser sig! det är ju sjukt hut vissa människor funkar!
    Som sagt hoppas allt löser sig och att du snart får sitta i din nya lya och bara mysa!
    Av egen erfarenhet, you gona love it!

    SvaraRadera