söndag 2 maj 2010

sunday i'm in love

Vilken härlig söndag jag haft. Vaknade tidigt, tidigt, redan klockan 6. Kände mig utvilad så jag låg en stund på spikmattan innan jag gick ut på en powerwalk med stavarna innan jag gick hem och åt frukost. Mitt enda sällskap var klarblå himmel och sol, mötte bara en lika morgonpigg människa.
Sen bar det av till torpet där mamma och jag vårstädade i trädgården. De som hade torpet innan lät allt växa fritt så nu är det jättemycket jobb att få allt nerklippt och ordnat. Någongång ska jag ha mig en egen lite stuga där jag kan fixa och dona.

Innan jag plockade fram sågen...
Resultatet...Trädgårdsarbete är riktigt bra träning förövrigt =)




Nu ska jag bara slappa och läsa min nya tidning jag köpte. Kanske få lite klädinspiration till våren! =)

4 kommentarer:

  1. Vårkläder ja... Eller skor! Men skor hade du hittat såg jag. Jättesnygga! Jag skulle behöva en total makeover på alla plan... Gahh!

    SvaraRadera
  2. DU menar väl inte att du gick upp 06.00 på en söndag frivilligt? Du är mig allt lite galen du men samtidigt kan jag inget annat än klappa dig på axeln. Nej du, tyvärr inte besökt frisören på säkert 5 månader, = alldeles för lång tid. Måste försöka få en tid snarast men det är så dyrt då jag även måste fixa utväxten, huuu. Kika du in bara, jag kollade faktiskt efter dig i dag ... torsdag och fredag är jag på jobbet nästa gång. Hoppas du har en bra start på veckan, själv sitter jag i soffan och vilar fötterna, de tar kål på mig - spring, hit spring dit :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt och vakna av sig själv tidigt, tidigt till en strålande sol och blåkupa!

    UNDERBART! =)

    SvaraRadera