fredag 22 april 2011

Långfredagen..

Har verkligen levt upp till sitt namn och än är den inte slut!
Skönt att jag ska iväg till stugan på påskmiddag imorgon annars hade jag gått upp i bitar av rastlöshet.. Antar att det är för att jag bestämt mig för att köpa bil nu och som vanligt så vill jag att allt ska hända på en gång. Vänta är ett ord som inte finns i min ordlista!

Startade dagen med en löprunda. Äntligen känns kroppen hundra igen efter förkylningen. Sen blev det balkonghäng för hela slanten. Solning, tidningsläsning och premiärlunch.





Fick även bli en powerwalk runt sjön på eftermiddagen och jag passade på att gå upp förbi nya lägenheten. Är ju så underbart ute nu så man vill inte sitta inne. Nu ska jag dock försöka mig på att titta på nån film och mumsa vindruvor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar