fredag 15 april 2011

fredagsintervaller

Ikväll har jag gjort min 5:e visning av lägenheten och på söndag är det dags för ännu en. Nu får någon ta lägenheten så jag slipper leka mäklare hela tiden. Hoppas att hon som tittade idag tar den för då slipper jag både måla om och frakta garderober! =)
Efter visningen drog jag på mig löparskorna och drog ut på en runda runt sjön. Kände mig så pigg i kroppen idag så jag bestämde mig för att köra lite intervallöpning. Blev 5x100m i maxtempo. Nästa gång satsar jag på 10x100m.
Äntligen är jag igång igen efter sjukdomsperioden! Lycka!


Skulle verkligen behöva nya löparskor och dessa skulle sitta fint på fötterna i vår och sommar!

Nu: matlagning & lite Otis Gibbs!

1 kommentar:

  1. Finns dåligt med Otis på Spotify.. jag har ju en helt fantastisk skiva som jag köpte på hans spelning.. han sa då att sprid musiken hur ni vill :) och jag vill ge ditt ett ex eftersom du gillar han.. så när vi ses, då ska jag bränna skivan !! PUSS

    SvaraRadera