söndag 17 april 2011

2 härliga dagar i solen!


Den här helgen har jag i stort sett varit ute alla mina vakna timmar, har ju varit fantastiskt väder och då vill man inte sitta inne!
Gårdagen spenderades i stugan där vi gräddade våfflor, solade och rensade lite i rabatterna. Låg och filosoferade en stund i lillstugan och jag hade gärna sovit över där. Sover alltid så bra därute! Väl hemma så hade all sol och luft tagit ut sin rätt, tröttare än tröttast var jag. Avlutade kvällen med lite msn-babbel med Camilla. Sen däckade jag och sov 10 timmar.





Söndagen började med gröt och sen drog jag på mig springskorna och gick ut och powerwalkade 1mil. Väl hemma igen så åkte jag på tur upp till Siljan. Promenad ut på långbryggan och längst stranden i Vikarbyn. Underbar söndag och nu känner jag mig redo att jobba igen. Två fyra-dagars veckor, det behöver jag nu!




2 kommentarer: