lördag 4 september 2010

saturday afternoon





Kunde inte hålla mig borta, gratis och allt var det ju. Vore dumt att missa ett så bra liveband när de besöker ens egen stad. Lika bra som de andra gångerna iår. Massa energi och världens röj! Extra kul att mamma ville hänga med och även hon gillade det!

Efter konserten promenerade vi runt i Elsborg och jag besökte min gamla innergård. Ibland längtar jag tillbaka till min första älskade etta. Mysigaste köket hade jag där med rött kakel, en engelskt röd vägg och min gamla superspis. Några av de roligaste festerna ägde även rum där. Klassfesterna med Musik-gänget och den galna glöggfesten. Kanske att jag får bo i Elsborg någon mer gång i mitt liv, vem vet?

3 kommentarer:

  1. Även du var på plats alltså? Kikade efter dig men såg ingen Maria i närheten. Tror vi stod lite för långt fram, snett till väster och du kan tro att det var ren lycka. Jag är så nöjd så.

    SvaraRadera
  2. SV; det tycker jag! Jätte gosig! :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Det ska bli så spännande!
    Får nyckeln idag och då bär det av mot huset för att riva tapeter. Här ska målas! ;)
    Flyttlasset går på lördag.

    Ser att både du å Camilla var på Hoffmastro!
    AVIS! Missar dem på Grönan på fredag pga flytten. Synd...

    Ha de så bra!

    SvaraRadera