torsdag 23 september 2010

bra kontra dålig karaktär

Nästan varje dag går jag och dividerar med mig själv ifall jag får unna mig något gott. Varje gång bestämmer jag mig för att jag får handla nått gott men det hela slutar med att jag inte orkar gå och handla. Inte ens när jag är inne i affären orkar jag inte handla något. Ofta är det så att jag har så svårt att komma på vad för onyttigt som jag gillar och det brukar sluta med att jag tröttnar på mig själv och mitt velande. Detta är ju ganska så bra eftersom jag spar både pengar och att det underlättar min viktnedgång. Min bra karaktär är alltså egentligen resultatet av att jag är så lat...

1 kommentar:

  1. Hihi, samma här! Vi skulle precis ner till affären och så stod jag där framför godishyllan och så ska man försöka hitta det man absolut, absolut är mest sugen på. Och jag kommer aldrig på det...Så idag slutade det med en inredningstidning. Inte speciellt ekonomiskt men bra för figuren :) KRAM

    SvaraRadera