lördag 25 september 2010

jag går i tusen tankar


Den här veckan har varit en sådan som man helst raderar och stoppar undan. Många tankar hit och dit och humöret har varit allt annat än bra. Det som känns bra är att jag vet varför jag känner såhär. En förkylning som helt plötsligt bröt ut och bristen på att få röra sig kombinerat med tråkigt och grått regnväder. Dagens väder gör ju en allt annat är upplyft. Idag sitter jag inne i soffan med massa tända ljus och försöker slå rekord i att dricka kaffe.

För en stund sen när jag lyssnade på Melissa Horn kom jag till en insikt. Konstigt det där att man kan ha lyssnat på en låt flera hundra gånger men så plötsligt fastnar en mening och det känns så jäkla rätt.

6 kommentarer:

  1. Va fint du har gjort med din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Tack tjejen!

    Vad fin bloggen har blivit!
    Skickar dig en liten kram och hoppas att det känns lite bättre inom dig nu? I know that feeling...

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. men duu, va fint de blivit här inne !! :D *tummen upp*

    ..och sen kommer en bamse kram från mig !
    jag har Lasse som min "sån där" Lasse Winnerbäck that is. dom vet va de handlar om. KRAA;

    SvaraRadera
  4. Åh, här har det ju blivit hur fint som helst. Gillar och framförallt vet du att jag gillar ditt köp med bästa köksoffa och bord. Hoppas allting har gått bra och att det fortsätter i samma spår, den där förkylningen får du dock se till att bli av med snarast, för jag vill inte bli smittad. Vi bokar in något så fort jag (är på fötterna) så att säga. Kram och ha en mysig kväll.

    SvaraRadera
  5. Ja men visst är de lite så, Man hittar Lasse under speciella perioder i livet och sen sitter de kvar. Han kan trösta och han kan få en att snyfta lite mer.. KRAM <3

    SvaraRadera