tisdag 14 september 2010

biggest loser

Nu är jag ju absolut inte så stor så jag behöver vara med i det programmet men jag skulle inte tacka nej till tränarna, varken i den amerikanska eller i det svenska.
Nu har jag lyckats ganska bra med mig själv som tränare må jag säga. Idag var jag och körde ett pass på gymmet och då passade jag på att väga mig. Minus 5kilo! Nu kan inget stoppa mig! Till nästa sommar är min gamla kropp tillbaka, det är jag säker på. Gärna lite tightare än förrut får den gärna vara också! =)



2 kommentarer:

  1. 5 kilo, wow!
    Fan vad duktig du är!
    Gud, jag måste också börja träna ASAP!

    Ligger verkligen på latsida...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är skitduktig och jag hör hur du börjar få tillbaks lite självförtroende också, eller beror det på l********t? Tina

    SvaraRadera